İlk Yazı


Kompozisyon üç kısımdan oluşur. Giriş bölümü, gelişme bölümü ve sonuç bölümü olmak üzere.. Giriş bölümünde anlatacağın konu ile ilgili kısa bilgiler verirsin. Gelişme bölümünde konuyu tam anlamıyla anlattıktan sonra sonuç bölümünde konuyu bağlarsın...

Ortaokulda( artık ilköğretim 6,7,8) Türkçe hocamızın kompozisyon yazmayı biza böyle anlatmıştı. Türkçe dersleri ve üniversite birinci sınufta Edebiyat derslerindeki yazdığım yazıları saymazsak çok fazla kalemi elime alıp aklımdakileri edebi bir sunumla kağıda dökmemişimdir.

Şimdi ise internet ortamında beni yazmaya iten hususlardan bahsedecek olursam, blog dünyasının beni çok etkilediğimi söyleyebilirim. Özellikle yazdığı konuya hakim olan kişilerin yazdıklarını kimi zaman aksiyon dolu bir kitabı okurmuşcasına okudum.

Bir başka husus ise bilgisayar karşısında boş boş zaman harcamaktansa internet dünyasına, bilgim kadarıyla benim de katkım olsun istedim.

Bu blog bir kişinin uzmanlaştığı bir alanda yazdığı yazılardan oluşan bir alan değildir. Tamamen kişisel bir alandır.

eSaHa nın ilk yazısı bu şekilde yayınlanmış oldu... Sevgilerle

0 yorum: